Prowadzisz klub fitness, siłownię lub szkołę tańca? Z uwagi na epidemię koronawirusa dopiero z dniem 6 czerwca wznowiłeś działalność albo w najbliższym czasie planujesz ruszyć z nowym projektem wakacyjnym?

Sprawdź bezpłatnie czy jesteś formalnie i praktycznie przygotowany do prowadzenia działalności gospodarczej w Twojej branży w dobie pandemii.

Zniesienie najsurowszych obostrzeń stanowiło zielone światło dla wielu przedsiębiorców, dla których dotychczasowe rządowe restrykcje były równoznaczne z zupełnym zaprzestaniem zarobkowania. Jednak ponowne otwarcie biznesu nie oznacza powrotu na sale ćwiczebne tłumu klientów i to z różnych powodów. Istnienie pewnego rodzaju bariery psychologicznej u klientów wywołanej epidemią SARS-CoV-2, to jedno. Innym problemem jest przekonanie klienta, że jako profesjonalista przy świadczeniu swoich usług zrobisz wszystko co w Twojej mocy by zminimalizować ryzyko ewentualnego zakażenia klientów i Twoich pracowników COVID-19.

Jak możesz bardziej przekonać klientów, że mogą z Twoich usług korzystać bezpiecznie?

Zapewne w pierwszej kolejności zapoznawałeś się z wytycznymi GIS odnośnie zapewnienia bezpieczeństwa klientów. Zapewne przygotowałeś dla pracowników/zleceniobiorców covidowy standard: rękawiczki lateksowe, maseczki i płyn dezynfekujący, infografikę jak poprawnie myć dłonie.

Jako prawnik zapytam Cię jednak czy na czas trwania epidemii:

1. przewidziałeś stosowne procedury w razie W… ?

2.  zabezpieczyłeś się pobierając od klientów i pracowników/zleceniobiorców stosowne oświadczenia, zgody związane z nową rzeczywistością epidemiologiczną?

Dlaczego strona prawna Twojego biznesu jest teraz taka ważna?

Po pierwsze – jesteś bardziej wiarygodny, gdy klient może zapoznać się z regulaminem, który obowiązuje u Ciebie. Z niego klient dowiaduje się m.in. co można u Ciebie sali a czego nie, w jaki sposób jesteś przygotowany by zmierzyć się z koronawirusem i jakie to przygotowanie ma znaczenie dla jego bezpieczeństwa.

Po drugie – gdy trafisz na nieodpowiedzialnego klienta ( mając regulamin i stosowne zgody, oświadczenia klienta lub jego rodzica) masz bardzo mocy oręż w walce z lekkomyślnym postępowaniem takiej osoby.

Po trzecie – Ty i Twoi pracownicy/zleceniobiorcy macie opracowany model pracy i postępowania na czas trwania epidemii zgodny z obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi Ministra Rozwoju i Głównego Inspektora Sanitarnego. W gruncie rzeczy dbasz wówczas tym samym o swoje bezpieczeństwo, Twoich pracowników/zleceniobiorców jak i bezpieczeństwo Twoich klientów.

Jeżeli masz więcej pytań odnośnie:
– regulaminów dla Twojego przedsięwzięcia, w tym COVIDOWCH,
– procedur bezpieczeństwa dla klienta/pracownika,
– procedur postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia chorobą zakaźną u klienta/pracownika, to służę pomocą.

Gwarantuję odpowiedni model rozwiązań skrojonych na miarę Twojego biznesu. Wystarczy konsultacja telefoniczna bym mogła opracować dla Ciebie komplet potrzebnych regulaminów, oświadczeń i procedur.